понедельник, 17 декабря 2012 г.
Модуль 9
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо самоспрямуванняучнями на навчання та роль і місце диференційованого навчання. Щоб учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу незалежно від вчителя: від початку і до кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, вміти захистити свою роботу). Ми повинні пам’ятати і про учнів з особливими потребами - давати їм завдання, з яким вони можуть впроратися, наприклад - виконують роботу за шаблоном, що розробив учитель. Також не слід забувати обдарованих учнів - вони можуть працювати із завданнями повишенної складності.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий